Torsdag 3/9-09

Me love being Au Pair.

oj, det är egentligen Fredag nu, men skit samma.
Har precis kommit hem från Zürich.
träffade ngr au pairer.
några från i tisdags men 2 "nya".
Så himla skööönt att prata !!
Vi tog en frappucino på starbucks, sen vidare till en bar.
brudarna tog öl, jag hoppade . jag dricker inte öl eller vin (!!!!) det vet ni,
får lära mig,,

Nu ska jag njuta av att jag är ledig imorn!
sova länge (!!!)
och vara rädd för att nästa böter kommer.. gah!

Fortkörningsböter.

Kul!
fick precis reda på att jag fått fortkörningsböter.
jag körde 54km/h istället för 50.
kuuul!
2 böter på 2 veckor,
mina söta au pair föräldrar ska betala dessa två,
men kommer det mer fortkörning så är de min tur att ta hand om räkningen.
skit,
jag känner att jag har kört för snabbt.
ja vill inte få mer =S
Nu ska jag iväg till Zürich

Mitt första schweisiska köp.



idag var jag och storhandla till familjen.
och då kära vänner gjorde jag mig ett fynd.
det blev en alarmklocka !!
ville ta med mig min hemifrån, men den fick inte plats.
så jag hitta en som var nedsatt till halva priset !
Så för endast 13 CHF fick jag denna för ( ca 100kr!)
jag behöver en digital/lysande ..

dessutom såg jag i en "kiosk" att dem har smirnoff & baccardi här
wohooo! jag behöver inte dricka vin !
Mitt festande här är räddat=P

Nej nu ska jag hämta de andra små barnen,
ikvll ska jag göra köttfärspaj för första gången! ^^
Sedan bär det av till Zürich,
ja menar min hemlängtan och saknad över er därhemma är för stor.
så måste träffa och dämpa den lite med människor!
Miss you guys<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

gaah... tycker dte är superkul att du bloggar!!! (Y)

2009-09-03 @ 18:39:09
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Sofie

saknar dig med!! =) snygg blus iallafall, bodyblusen alltså! ;)

Puss på dig

2009-09-20 @ 17:34:17
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0