Fredag 16/4-10


SKÅL PAPPA ;) & ROGER & KARIN!


Update!

18:56
Patricia inser att hennes 2 par strumpbyxor är trasiga.
Med 4min på sig springer hon ner till affärn, Migros.
Tacosen är ännu inte påörjad. haha!


Sverigebesök. Love Patricia.

Ja lite gles mellan uppdateringarna måste jag säga.
Men denna vecka har vart fullt upp.
Vilket kanske resultera till en liten halvsnuvig Diana.
Men min andra hälft från Sverige landade i onsdags.
och en liten 'olycka' har krypit in till en kaosartad familj inkl mig själv - inte kul.
men idag har jag & patricia vart på stan.
Patricia har dock shoppingförbud, men fick hem ett halsband & ett par ballerina.
och jag har storshoppat ;) haha ne men två Glittertröjor (!), linne, coola leggings .. igen(!), halsband . Min sommaroutfit är ett faktum! =)

Nu så är musiken på högsta volym.
Tacosen är på G .. snart.
och leopardklänningen ska snart på .. Sorry Karin ;)
KAUFLEUTEN - SE UPP !! ;)


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0