Fredag 9/4-10

Nu är jag på Gång.



Leopardklänningen, kavajen och gladiatorsandaler är på.
allting är nytt och jag har precis duschat ;)
Jag känner mig ganska så fräsh faktiskt =D
när jag spatserade runt i mataffären..
ibland får man ha sådanna dagar ;D right?
och nu tänker alla "herregud, hur kan hon med o skriva sånt? lalala!"
äsch jag skriver bara de alla tänker.. de dagar man står framför spegeln o är nöjd ^^
jag har dessutom INGET smink på mig ..japp jag är en naturlig skönhet haha skojja!
nej nu blev de ju ett helt långt inlägg om hur ja ser ut ikväll. haha!!

Så nu beger jag mig.
Årets första grillning och lite kvällshäng.
Me like!


Årets första grillning. Jatack.


Jag sov många sköna härliga timmar inatt.
I min säng med mina gosiga saker i sängem. underbart!
Det blir inget Genevé då hostelet var fullt och ja känner mig lite halv sådär.
Istället blir det årets första grillning hos Felicia.
och jag ska fixa sallad ;)
Så efter att ha kollat ikapp på Svenska hollywoodfruar så ska ja hoppa in i duschen!
sen pallrar jag mig nog till affärerna.!



och ikväll tänkte jag ha på mig min nya kavaj och leopardklänning.
Jag Älskar Den ! så jag har lite smygpremiär på den ;)

Vill du ha GRATIS spotify premium? Klicka på länken och följ instruktioner,
It works - I promise ,, och det tar väl 5min !!! :)
http://www.gratispremium.com/?ref=94888

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina den fina

du är så söt :)

2010-04-09 @ 19:23:01
URL: http://justfollowus.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0