Tisdag 27/4-10

För varmt för att vara sant.

Har precis varit och hämtat Harald.
Jag har skippat bilen de två senaste dagarna.
för det är sjuuukt varmt.
Mn ska inte klaga, ja vet. men när man svettas som en fontän i linne och leggings då vill man bara ligga i bikini med en glass.
och när tvättade lakan torkar på 20 min i solen, ja då är de varmt!
Så imorn tar jag på mig shorts!!!
det var bara de ja var tvungen o skriva, att det är GALET varmt !!

och just de,,
mina favvo (läs: mina enda!) rosa solglasögon, dem är paj!!
jag råka trampa på de i helgen.. tusan!!
måste ju ha solglasögon!! måste ha mina!!! :P




Okej att köra om en utlänning?

Jag är faktiskt upprörd.
Idag när jag körde 50 vägen till skolan.
Den vanliga, vägen som jag kör 4ggr/dag .. 20 ggr/vecka.
Då var det TVÅ som körde om mig.
Jag ligger i 50-51.. INGEN har någonsin kört om mig, på denna 50 väg, på mina 8 månader här.
och jag anar att det var för att jag hade den Svenska bilen med Svenskt registreringsplåt.
Det är faktiskt Inte okej!! =P

Hur som haver.
Idag har jag varit en riktig husmor.
Vart vid kemtvätten, handlat presenter, handlat mixerstavs delar, storhandlat (bla alkohol, ja behövde ej visa leg ;)) handlat special tvättmedel, och en klänning till mig själv ;) kunde inte motstå!



Nu har jag städat toaletterna.
ska strax göra min gooooda röra med avocado och räkor :D
oooh vilken underbar dag.!
Termometern visar på 21° - de ni ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0