Torsdag 8/4-10

Jag lever.



eran Älskade bloggerska är back .. typ,
Jag lever med nöd och näppe.
jag känner en förkylning sakta men säkert komma. Nejnejnej!!!
Jag och Maria har spenderat en kväll med 12 andra personer i ett svettinstängt varmt rum i Lugano,
(jaa, det var en människa som snarkade så ja kunde knappt somna med kudden som dessutom var 1cm tjock!)
och en annan kväll på ett en stjärnigt hotell i Milano!
Utan karta så hittade vi till hotellet - high five!
och vi måste gå riktigt fel, för vart är all fin shopping?
jag köpte iaf en väska och en klänning,
Nästa veckas kaufleuten outfit är fixad - patricia nu jäklar ;)
(gah, om 6 dagar kmr ju patricia hit !!!!)



Nu är jag jätte trött.
(som pappa säger; du är alltid trött på bloggen!)
och imornkväll lutar det åt att vi åker till Genevé - man får ju passa på!
jag har tusan aldrig vart så 'pank' som jag är nu.
Mitt svenska bankkort används - illa!!
Jag får lugna mig med mitt shoppande, blivit en del det sista.. Inte okej,
bara för ja bor i Zürich och de enda man gör på sin fritid är att fika, shoppa & gå på bio så är det Inte okej!
Dessutom är det dyrt här ..dyraRE ..



Jag tycker även att den dära skiten vid namn Rita kan komma hem snart, hon är på resande fot med sin familj .. dags o komma tillbaka till mig . typ nu? :)
Nej vi hörs, jag ska somna nu,
i Min säng, med bla min nya Schweiziska kossa!!
(som förövrigt var himla dyr att adoptera!)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0