Tisdag 6/4-10

Ledighet.Underbart.

now I'm back on track. soon.
har idag hunnit göra mycket.
åkte över till Rapperswil, och sedan seedame center.
Jag var i jakt efter min kavaj, and I found it.
och ett par svarta mönstrade leggings . igen.
ja menar, jag har ju bara köpt 6 par svarta leggings med olika mönster detta året. haha!
Sen har jag handlat lite.
för ikväll ska jag och Maria åka till Lugano, föra att imornbitti åka vidare till Milano!!


Min kavaj med blå-vitrandiga ärmar och jeansväst som jag köpte i helgen!






Pics från när familjen var här .. och nu är de borta, måste säga att det kändes lite tomt igårkväll!! hehe


Bild från senaste gången jag och maria var i milano, då var även stina med :)

Nu äter jag nudlar och ska se på gossip girl
sen måste jag packa och grejja.
tjingeling!
vi höörs, troligtvis när ja kmr hem från Milano ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0