Söndag 29.08.10

All in Aladdin.



Som ni säkert förstått så har jag haft nollning dag ut o dag in.
Och det är en hel vecka kvar.
Det blir roligare o roligare för varje dag som går.
måste medge att det var riktigt kämpigt de första dagarna.
Men Men Men..
Nu har jag roligare än någonsin..
att lägenheten rent ut sagt ser ut som crap,
(ja lovar, den gör det!)
gör inget, eller ha jag kan bara inte bjuda hit folk än. haha!

Jag börjar se sjukt ljust på dessa åren.
Underbar Stad, Rätt utbildning (?), Gott gäng/klass, o många fina gamla lisch vänner.
Det var så mysigt att sitta o tjata i timmar med Ellen (och david)
Och även hos Fredrik var de mysigt - som förr, men ändå inte.
Allt känns så bra nu!
och imorgon börjar skolan.. spännande!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0