Lördag 18.12.10

Vi sjunger på refrängen.

Lördagen innan julafton.
herregud.
Idag ska jag julshoppa.
något jag ioförsig gjort nästan varje dag de två senaste veckorna.
haha. Jag kommer få ett roligt jullov.

På tal om jullov.
Detta lov kommer att spenderas mer i Göteborg än i Lidköping.
Jag kommer spendera mindre dagar än förra året i Lidköping.
Förra året var jag ändå i Schweiz.
Men hade ändå lov i 2 veckor.
Nu blir det bara massa fläng hit och dit, och jobb.



Men en jullafton i Trollhättan är givet.
Inte kan jag jobba på julafton. nejnej.
Ska bara köpa lite jullklappar först.
Har ju det senaste bara köpt klappar till mig själv.
haha.



Ledsen men jag ha rnoll inspiration till skrivning förtillfället.
vad ska man säga.
för er som vill veta, så vart jag på vårdcentralen igår .. igen.
Inte kul att vänta i 50min för ett sådant svar som ja fick.
Åh jag orkar inte. vad gör dem med mig.

Sedan tog jag mig till andra sidan skogen.
Tynnered.
Där bjöd Sebastian på en utsökt måltid.
och det blev glöggmys med Shrek 4.



Och jag som tänkte dra till stan tidigt idag.
Klockan tickar sakta men säkert förbi 12:30.
Äsch, typ enda helgen som jag inte behöver stressa.
Och då tänker jag inte göra det heller =P
Jag har några ärenden jag måste göra.
Bla beställa nytt bankkort. mitt är trasigt.



Och mina små godingar.
Hur charmiga är inte dem på en skala?
och om mindre än 1 månad får jag träffa dem igen.
och jag ska återigen bli den au pairen som varit mest pussglad!

Ibland är saker och ting inte menat.
Men vi låter framtiden bestämma.

och jag håller alla tummar och tår för Linn.
för allt som sker på måndag!
Jag behöver dig tjejen.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0