Onsdag 29.12.10

Ett ständigt shoppingbegär.

Idag var jag ledig.
och jag vaknade av ett telefonsamtal, från Linn.
Klockan var strax efter 11.
och jag var pigg och klarvaken, kunde inte somna om.
Konstigt, då jag bara sovit i 4h.

Sen kom hyresvärd med kompis.
och jag har nu ett nytt badkar.
awesome.

Sen var jag tvungen att släcka mitt shoppingbegär.
och visst gjorde jag det.
Efter x antal inhandlade klädesplagg drog jag vidare till IKEA.
och ut därifrån kom jag med en halv kundvagn.
väl hemma klickade jag precis hem min efterlängtade svarta pälsjacka.


Den är helt underbar och jag älskar den redan.

när jag plockade upp alla mina inköp skrattar jag åt mig själv.
Diana i ett nötskal.

" åh, en lampfot för 35 kronor. billigt!
Men jag vill ha den i silver, då kostar det 60 kr. helt okej.
men då behöver jag ju en lampskärm också, och den kostar ju 79.
och sen behöver jag glödlampor, då kan jag köpa lågenergilampor som är dyrast men drar mindre el, och det fanns visst bara i 2-pack."
Räknar ihop allt.. jag fick min lilla bordslampa för nästan 200kronor.
och den är bara till för prydnad också. haha.

"åh ljusstakar för kronljus. det köper jag!
men då behöver jag köpa kronljus också. och det finns bara i 50-pack och det kostar nästan en förmögenhet."

"Maria: Idag beställde jag hem Glee säsong 1"
Jag : åh de vill ja med göra, jag gör det nu direkt på min 15min rast på jobbet.
Nu har jag beställt . ioförsig har jag redan sett hela säsong 1 men äsch ändå.

Nu gott folk
är jag trött.
Men jag borde äta något.
<3

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0