Torsdag 16.12.10

Det är nog inte meningen.

Jag får panik.
Jag kommer inte in på facebook. haha.
och nu vart årets Paradise Hotel över.
och min vän, Alex Schulman ljög inte för mig. Emanuel vann.
hihi.

Idag har jag jobbat.
och det gick väldigt segt, måste jag säga.
Men i slutet orkade jag knappt tänka.
var nära att göra några felväxlingar.
MEN jag diffa inte - halleluljah.

än en gång.
jag kommer ångra att jag inte pluggat på 2 veckor.
MEN jag får ta itu med det då.
crap.



Och jag fick min lönespec idag.
Och jag kan säga, att det var helt underbara siffror som stod där.
Men det behövde jag.
dels för att jag inte fått lön sen sommras.
och mitt sparkonto mår inte så bra över att jag tar från det.

nej nu ska jag se på Greveholm.
Igår drog jag 12 avsnitt.
Men nu är klockan snart läggdags,
så det blir max 4 avsnitt.
Imorgon är det fredag, WOHO!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0