Fredag 5/2-10

Underbart.
23:15
Jag är så galet glad nuförtiden =D haha!
Allt är så himlans toppen!
denna våren kommer bli Grejt! jag vet det!!

Åkte in till staden.
Köpte mig en ny foundation - Experten Jenni hjälpte mig med rätt färg.
Köpte ju en för 2 månader sen, helt wrong nyans.
de hade ju bytt nyans även fast de va samma namn/nummer, aja!
Hatar dock att allt är mkt dyrare här än i sverige, aja nu har jag en ny som passar mig!!

Sen shoppade jag även en tunika/tröja!


Min lilla by - Richterswil


Vi fick vänta länge på våra pizzor, men det var gott! Jag åt ju ca '50min av pizzan!" det är duktigt gjort av mig!!

Nu ska jag se på Alvin and the Chipmunks 2.
imorn väntar stan&Ikea.
och på kvällen blir det RajRaj - pubrunda!! :) lovely!
(så lugn blir helgen ändå inte ;))


Allting har sitt slut.



Vilken dag!
Det regnar lite smått här, bra . för då regnar all snö bort :)
Jag har idag handlat, 4 olika affärer! - bara det billigaste är bäst!
så nu är min kyl helt full - lyxigt!
sen har jag varit så duktig och gått o återvunnit alla glasflaskor&petflaskor!
Dessutom har jag städat!
as in plockat upp allt från golv, ni ligger allt på borden ist! haha
damsugit, och städat toaletten ! plus poäng till mig ! :)



Ska strax hoppa in i duschen.
fixa iordning mig och bege mig mot staden!
Ikväll blir det bara lite myskväll med Sofie.
Jajemän, här ska vi leva upp till en lugn helg ^^,



Förresten; nu känns det på riktigt.
Har börjat skriva en lista på saker som familjen ska ta med hem i April.
- den är låång!!
Har sjukt många saker som jag tog med mig som jag inte använt
Jag känner på mig att jag faktiskt inte kommer ändra mig.
Jag är så inne i tanken på att börja plugga i höst.
och jag är nöjd och glad över det =D
Satt igårkväll och läste o läste om utbildningarna juridik & civilekonom!

Förresten så borde/måste jag plocka iordning i min garderob ser jag.
det ser ut som ett bombnedslag - bokstavligt talat ..

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0