Måndag 22/2-10

åh, J'vla CableCom.

åh. J hade inte fått något mejl.
Vad arg och frustrerad jag blir.
och självklart har de stängt nu också.
Så får vänta tills imorgon.
Mega irriterande.
I want my internet, whats the problem liksom!!!!!


I can smell the spring is coming!

Åhåå, ar jag så tur att våren sakta men säkert börjar komma?
Strålande sol och 10° - underbart!
Solglasögonen är på när jag kör Golden Dream - Jeepen.
och kommande veckan ser ju lovande ut .. lite regn skadar inte, då regnar snön som är kvar bort! :)
(skriver extra mkt om det för att ja vet att ni har snökaos därhemma! ;))



Idag har iaf varit en sjukt busy day,
och än är den inte slut.
Stora barnen har varit lediga,
så fick köra G till ett kalas - tomtomen hittade!!
jag & S har lagat köttbullar och handlat!
Tvättmaskinen är i fullgång
och jag har inte ens hunnit städa lägenheten.
Kan tänkas att det får skjutas upp tills imorn (?)

Jag har iaf ringt internetbolaget.
och de ska skicka ny räkning, via mail.
Hoppas att J har fått det.
Så förhoppningsvis har jag internet till helgen iaf.
En till helg utan internet är ju faktiskt döden.



Detta året längtar jag mer än någonsin till Vår - Sommar.
om ni inte märkt detta ;) haha!
Det var nog allt för mig .
Ikväll har jag tyska - tråkigt att jag missar au pair träffarna pga min tyskakurs.
men jaja, det är såna smällar man får ta.
Nästa gång är det Våffelbak - det ska ja inte missa iaf! :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Patricia

Stockholm :D:D

2010-02-22 @ 18:14:21

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0