Måndag 8/2-10

Lilla Gubben. För fint för att förstöras.

Harald sa att han ville ta en powernap.
Går in för att kolla till honom.
Och vad ser jag?
lilla gubben har bäddat och lagt sig på golvet !!!!



funderar 2 sek.
och förstår varför !!!
han vill ju inte förstöra eftersom det är bäddat så fint och så rakt, överkastet.
en gång somna han bara på sängen under en natt.
Sophie fick hämta extra täcke.
han är ju bara föör gosig!

Update; Jag bar ut honom till soffan!

Åhej vad fort det går. 17.

Då var ännu en helg passerad.
och det var då bara 17 helger kvar. nojja!
Denna helgen var sjukt avslappnande.
jag behöver det.
Nästa helg är det rajraj på G, och sedan är det en veckas skidsemester..igen.
och återigen skidsemester utan skidor.haha!
jag kan faktiskt inte rå för det.
Som Gabriela säger; ' En solsemester utan att sola ?'

Borde egentligen vara mega trött.
blev inte många timmars sömn igår;
pratade med min försvunna vän Patricia i NY.
Det positiva är att hon lever iaf!! <3

men tack vare att jag gjorde klart middagsmenyn för hela veckan.
så kunde jag snabbt handla idag, och är redan klar !
så nu har jag 3h på mig att städa huset !!
och de tar ju inte mer än 40 min, wohoo!
kanske booorde lägga mig o ta en powernap?
vi får se!


Jag & Patricia - Minns du vilken dag detta är? och vad som hände vid ÖB? ;) hahaha!

Btw; Vi prata om att skaffa lya ihop i höst!
Vi har väl skämtat o pratat om de tidigare,
men då kom ja på tanken; why not?
då måste vi ju iofs hamna i samma stad .. men de går väl att lösa? =)
Båda vill ju gå i Gbg, får se & hoppas att vi båda kmr in :)
Hur oslagbart skulle inte det vara ? :)

Nu ska ja nog ta tag i städningen,
någon gång måste de ju göras!!!

Ikväll ska jag testa en ny tuskakurs.. igen.
lite jobbigt, för den är inne i Zürich, mellan 20-22 .
bums i säng !

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

LÄTT att ni ska skaffa lägenhet ihop!! :) skulle va så himla skoj att ha er här:)

sitter själv med min veckohandling, ska storandla imorrn :P

pussssss på rej

2010-02-08 @ 16:27:07
Postat av: patricia mattsson

hej min älskade vän!

har bara gråtit ordentligt en gång idag, det du :D



men jag har lite saker på g, kanske en ny familj som mamma hitta :D du förstår hur arga de är ;)

men ska berätta mera när vi kan höras!

Love you <3

2010-02-09 @ 00:41:28

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0