Onsdag 24/2-10

Raclette & Sleepover.
23:41
Det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig.
efter en sväng på wii fit och blev övertalad att stanna över för lite raclette,
som är typisk schweizisk, smält ost mm så stannade jag över för en 2a middag.
detta var mkt gott - godare än ostfondue!
lite vin, lite mövenpick m jordgubbar och te,
Så nu somnar jag här ist ..

Charmtrollet nummer 1.

och då var det endast 1 arbetsdag kvar av veckan.
Livet är underbart ibland - inte sant? :)



Jag har varit hemma med Harald idag . Hur sött är inte de bildkollaget ? <3



Dessa kort är tagna inom loppet av 5 min sen .. haha ! och nu tjatar Harald i örat "Diana vi tar mer kort, roliga kort, vi tar mer kort, mer fula foto !!"

Nu ska jag hem, ska nog låna en film av J.
så det blir nog en tidig sänggång.
kanske vaknar jag upp med lika strålande humör som idag?

gud vad H tjatar ,
UNGE =P


Today's gonna be a good Day.

Jag har svävat på moln hela morgon&förmiddag.
Jag bara vaknade och kände att 'Idag kommer bli en bra dag'
helt galet, jag var inte trött utan bara kände glädje när jag vakna!
Studsa vidare till familjen, de hade försovit sig, men men.
Jag var glad för det !! :)
Fick reda på att jag är ledig på fredag .. igen ! :D
Digitala termometern visade 11° klockan 9.
Jag svettades i min höstkappa, solen sken!
hade rysningar och fjärilar i hela kroppen - gläädje!
och idag ska jag baka och äta jordgubbar med Harald!

What a wonderful day, life is good sometimes!!


(vet inte riktigt varför, men det kan vart för att jag åt mango och godis framför Da Vinci Koden och somnade vid 22 .. det är positivt att inte ha internet ibland .. eller så är det bara en bra dag idag!)



och om 5 dagar är det ju Mars !
Mars kommer att flyga förbi .. !
wohoo,! vi höörs !
btw; har fortfarande inte fått ngt mejl - hade velat ringa o skälla på dem.
Men det skulle bara förstöra min dag, så jag skippar det =D

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

haha photobooth med ungarna är en hit! Har minst hundra filmer och bilder med mig och alexia och fredrik på datorn, haha. Det var det enda som gick hem mot slutet! Saknar dig, alla andra och livet i Zürich, fast ångrar absolut inte att jag började plugga -tvärtom! Puss!

2010-02-25 @ 19:58:04
URL: http://stajna.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0