Tisdag 2/2-10

Idag är jag SÅ redo.



åhåå, pratade med patricia och började återigen fundera över hösten.
Först var det deprimerande.
Men sen bara jag fick rycket.. igen,
är förtillfället mest inne på Civilekonom eller Jurist.
Och då började jag söka som en galning.
och vet ni vad?
Båda utbildningarna finns i gbg(!)&sthlm.
tidigare så har väl antagligen sökfunktionen inte uppdaterats!

och vet ni vad?
Jag kommer antagligen in på Civilekonom i gbg!, om det inte skjuts i längden i höst?
För meritpoängen ger mig dessutom bara fördel i detta fall.

Just nu, i denna stund är jag mega redo att börja plugga.
jag vill skaffa lya/rum.
börja spendera pengar på kurslitteratur.
Omsvärmas med diskussioner, och behöver använda hjärncellarna igen.
Ja, nu kör vi !!!

(hoppas att denna tanken håller sig fast i, haha! de vet man aldrig.
men idag känns det grymt bra att börja plugga i höst!!

Jag känner lite att mitt Au Pair jobb har gjort sitt.
Iaf kommer det ha gjort sitt.
Även fast jag verkligen verkligen Inte vill lämna familjen.
och absolut inte min goa lya!! men sånt är de!!

Nu ska jag gå in o kolla alla mina kö dagar! WOHO!
  • Underbart att jag har över 2 års ködagar i Göteborg!
  • I stockholm var det snart 1 år ( för att jag tappa mina för ett år sen!!klantigt!)
  • I Uppsala/sthlm har jag 1.5 år !!

En gång är ingen gång.

Jag försov mig imorses.
Osis att det var idag, då S är i Nice.
Annars brukar hon ändå vara hemma tills 8.
jaja, det var inget att göra åt.
tog första tåg, som självklart var försenat!

Vi kom inte försent till skolan,
men J fick ju ta senare tåg.
Men han sa "En gång är ingen gång" och nej jag ska inte göra det till en vana :)



Nu har jag precis tryckt i mig 2 ost&skinkmackor
och en banan,hallon&blåbärs smoothie. mumma!

Och Och Och! Jag har anmält mig för tyskakursen precis!
Den gruppen som är ett steg över mig!
Jag hoppas verkligen att jag fixar detta,
så att det inte är jag som sitter som ett fån och inte förstår något.
Fingers Cross!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

DIANA du kommer banne mig älska göteborgslivet!!!

ja vill aldrig härifrån:)

2010-02-02 @ 14:26:50
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0