Torsdag 11/2-10

Fasnacht.



Jag upptäckte precis hur sletet mitt hår är.
Kluvna toppar är Inte Okej..
Kanske måste kolla in de där med frisör kanske?
Det är ju så förbaskat dyrt här, och vart ska man gå?
ja vill ju inte ploppa in i ngn 'turks 10 min klippnings salong.'
Men ja vill ju inte ha en lyxig salong på banhofstrasse där du betalar bara du vill komma in i salongen.
Hm, får grunna på de!

iaf iaf.
J är fortf sjuk, så han ligger och sover just nu.
Så jag kan inte dammsuga./städa
har plockat o grejat. tvättmaskin i gång, men vad nu då?
Tog en snabb powernap på 20 min - välbehövligt!



Det märks att det är fasnacht. lite iaf.
På H dagis så var alla utklädda, stora som små. och även han skulle klä ut sig!
och folk 'pyntar' deras hus jätte fult. haha,
det hänger stooora spindlar, clownar, spongebob, gummor o gubbor längst husväggarna.
Jätte fult verkligen, kan dock inte ta kort,
då det är på bilvägen till skolan.. haha!!

nej nu ska jag göra ngt vettigt!
hm .

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0