Söndag 10/1-10

Crap. Tusan. Skit. Fan.

Satt och tuggade på en salmiak balk från Sverige.
Något lossnade.
En tand?
Nej bara ena hörnet av min metalltråd.
Har ju haft tandställning, räls.
och jar efter det burit runt på typ en 4cm lång metalltråd som är fäst bakom fram tänderna över och under.
Mest för att tänderna inte ska glida isär igen.
Har haft tråden i kanske 3 år nu va?
(man kan ta bort de, men jag ville ha dem där som en säkerhetsåtgärd)
men nu så lossnade ena sidan.
tusan.
Lär väl lossna hela tråden snart.
Tror iofs inte att tänderna kommer flytta sig hej vilt, men ÄNDÅ!

¨
bion var efterlängtad! minst sagt. vi tog på oss brillorna, och vad märker vi.... ?


de va för stora .. och Jag som är Kines med en tillplattad näsa hade inget som stödde den upp!
TUSAN! haha, men det gick, var liite irriterande men jaja! =P


.. och kissepausen mitt i filmen var BEHÖVLIG, både för att släppa på blåsan men även för att vi skulle slänga ut allt för mycket pengar på glass .. men ohj så god den var!

Filmen var Wounderbar!
Alla förväntningar besannades !!
och att den var i 3D gjorde det sjuukt grymt vissa scener - Love!
Både jag och Anski utbrast efter filmen
".... Ah den var bra .... jag vill se den igen!!!!"

Min deadline om att lägga mig senast 22 är som bortblåst.
Men jag satsar på 22.30
alltså om 20 min.
Imorgon börjar det igen .. jobbvecka!
vad ska ja göra för maaat?? =P


Söndagar är slappdagar. For Sure!



Kaos. Minst sagt.
och jag borde och ska ta tag i det . någon gång. haha!
men jag sover hellre, eller ser på ngn nödvändig serie. som Paradise hotel.
Don't blame me (A)


Utsikten över Mont Blanc - Europas högsta berg från vårt Châlet i Alperna, Combloux.



Jag och Mina söta skidåkande barn . galet duktiga!


Here are the famous kids .. Love <3


Charmknutten himself och vårt Châlet som vi bodde i!

Så veckan har varit fullspäckad.
Kom hem alltför sent till lyan.
Slängde ut allt och packade. vad ta man med sig till en skidsemester?
Spenderade veckan med 6 galna barn i ett Châlet i ett vintervitt paradis.
Strosade runt med mina uggs, flörtade lite med barnas diverse privatlärare... (det kunde varit flört, men tyvärr var det bara prat om hur det gått för barnen. haha!) drack heissi chocki, myste, åt ost, åkte sittlift utan pjäxor.

Ohoj, nu är klockan visst 13.31.
ops.
Jag ska duscha, och jag ska äta.
sen kallar bio!
Jag får som sagt rysningar av att bara tänka på det.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Erika

Åhh, vad fint!:)

2010-01-10 @ 17:55:59
Postat av: linn

jag saaaaknar dig min lilla kines!!! flyttar på fre å kmr då sitta ensam å påminnas om senast vi var där :( puhhhuu..

<3<3<3

2010-01-11 @ 23:27:51
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0