Fredag 22/1-10

Jag vill ut och Resa.


Jag får gåshud av att se på denna videon . Och jag vill så gärna ut och resa!! Bara ut och resa, se världen, njuta!!
Visserligen bor jag utomlands nu, och då och då händer väl saker. Men jag vill verkligen göra saker hela tiden!!!
Blev grymt sugen över att göra detta till hösten (?), med en vän skulle vara trevligt.
Har pratat med Patricia om det, hon är sugen!, men hon åker ju till USA snart, i 1 år.

Blev dessutom sugen på att åka till Norge o jobba.. som alla andra!
Ja menar, i lisch är de donken som gäller..
så varför inte åka bort o tjäna storkorvan ist?? o resa därefter?
eller så stannar ja kvar i schweiz .. I don't know .
I'm really confused!!!

jaja, vad har jag gjort idag när jag varit ledig?
INGENTING!
Dags att ta tag i detta.
Spotify är på och här ska det grejjas!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina j

jaa men kom till norge vet jag :):) Vi sticker ut och reser någon gång vid jul & nyår, så kom med oss :)

2010-01-23 @ 11:25:08
URL: http://justfollowus.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0