Måndag 4/1-10

I'm ready to leave.

vaknade av att mobilen vinbrera.
Det var Sophie som ringde!!
och hon berätta att vi skulle åka allihopa (utom Jarl som behövde jobba ngn dag till!) till skidstället imorgon!
Wohoo!
så jag slipper ta de krångliga bytena med tåg själv!!

NU känner jag faktiskt att jag är galet redo att åka!
Allt blev plötsligt jätte bra :)
fast den känslan lär väl blåsas bort ..
fast just nu känns det himla gött!
Även fast det var jobbigt att säga hej Då till Linn & Patricia igår.
men va tusan, de är mina vänner, de finns där för mig - I know that!

(tusan, jag håller på att bli förkyld .. sitter här och snorar och nyser!)

Nu är jag galet redo att möta alla äventyr som Våren har med sig!
wohoo!
Nu kör vi!


Tre små busfrön väntar ju på mig - eller dem är kanske inte så små längre (?)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0