Tisdag 26/1-10

Sommar & Sol och vi har korta kjolar.

Och vi som trodde att Våren var påväg.
Förra veckan vart det strålande sol och 5-6°
Men snön kände för att komma tillbaks idag.
det är iofs 0°, men ändå!!

Jag vill ha vår och helst Sommar!
jag vill ha massa sol, gröna parker, glass, korta kjolar, solglasögon!
Give it to me .. NOW!



Sommar 2009 - ta mig tillbaka!

Vet att jag har lovat bilder från de två senaste helgerna!
och de kommer, men jag har inte en enda ledig kväll i denna veckan!
Gaaalet - jag som älskar att bara vara i lyan, ta de lugnt!

Igår vart det svenska kyrkan - vinprovning, mkt trevligt!!
Ikväll ska IKEA besökas - I need skärbrädor!
Imorgon är det tyska, tyvärr! =P
Torsdag ska jag fika med Emma
Fredag - myskväll hos mig, chokladfondue & film (?)
Lördag - shopping och utgång!! jag fyndade mkt bra i lördags!! :D
Söndag - båttripp!

En fullsäpckad vecka, men jag Älskar det!
Jag bara Älskar tillvaron i Schweiz, mitt liv, just nu!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0