Tisdag 5/1-10

Snälla bli inte sjuk.

01.05
Nu har jag precis packat klart.
det har varit en lååång resdag idag.
00.15 anlände jag min lilla lya.
sköönt, ville nästa skjuta mig själv.
Det var bara till att börja packa om!
har ju aldrig varit på kall skidresa så har ingen aning om vad jag ska packa?
aja, tog med mig lite klädbyten =P
Jag ska ju INTE åka skidor iaf - vill ju inte dö.
aja, back to vardagen
klockan står på 06.28
och jag börjar bli förkyld.
oundvikligt.
tusan.
jag snorar och har ont i halsen.
Jarl&Sophie måste tro att jag är ett vandrande sjukt moster som blir sjuk hela tiden.
jag ska vila om kvällarna.
ingen afterski för mig inte...(?)

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

tror nog att ja å pat kan ha en bidragande faktor i din förkylning så sorry för de..

tat nu lugnt i fra, se de lite som semester!

saknar dig så de knakar =)

2010-01-06 @ 18:11:08
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0