Fredag 02.07.10

Hemma i Lidköping.

(andra gången jag skriver detta förbannade inlägget.haha)

jag är hemma i lidköping, majåker..
och det känns helt galet.
sitter hemma hos Linn förtillfället med Frida.

resan hem gick bra, trots 3 byten och tung tung packning.
nu ligger all packning i hallen .. haha, tar tag i det ngn annan gång.
men gårdagen/natten och morgonen var jobbig.
det var många tårar.,
mina små troll, tänk att jag aldrig kmr vara deras au pair,

imorgon åker jag och linn till gbg.
vi ska se på eclipse - äntligen!
och ha lite mysigt, jag har ju fått min lya nu. fast har inte hämtat nycklarna än.

just det!
Jag har inget internet hemma förtillfället.
så blir ingen uppdatering .. hoppas pappa kan komma hem från paris snart, och fixa det!!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0