Måndag 19.07.10

Göteborg. mitt nya hem.

så nu var jag ledig i 3 dagar - lovely.
imorn åker jag med familj ner till gbg.
ska försöka pyssla ihop ngr möbler..
sedan somnar jag för första gången i min alldeles egna lya.
kmr vara knäppt, hehe.
har inget internet förtillfället, beställde mobilt bredband idag (!)
men jag har ju min dator och filmer :)
för på onsdag ska jag möta upp min älskade Rita.
för hon kmr till gbg och vi ska spendera onsdagen o torsdagen ihop.
den busen, vad jag saknat henne . jobbigt att vi inte kmr ses varje helg i höst!!


en supersöt bild på mig och min älskade Linn, från helgen då vi var i gbg. här vankas det spontanutgång med söta Hanna också!


och min goding Harald .
Hur härlig bild är inte detta då?! love love love!

nej nu ska ja njuta av mina 3 lediga dagar!!
för sedan väntar det jobb igen !!


Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

gullunge där! Kan fortfarande inte riktigt fatta att du ska bo i Gbg, kmr bli sååå kul!! =)måste få se lägenheten snart!

2010-07-20 @ 10:40:44
Postat av: Sebastian

din lägenhet ser hur mysig ut som helst!

2010-07-20 @ 23:59:14
URL: http://sebastiancontramundum.wordpress.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0