Onsdag 28.07.10

Ny lya. typ. love.


Det har varit en intensiv visit i götet.
ska strax kila och jobba, 4 långa dagar.
och jag hörde att de haft besöksrekord igår. jobbigt =P
12700 pers.
fast jag har iofs alltid lyckats vara ledig på besöksrekord.
tur är väl de. för det är jobbigt mkt o göra då!



iaf.
vi fick allt målat. allt vi ville och kunde.
det tog 8h att MÅLA. och utöver det, tejpa ocg spackla..
silvia sa "det tar 2h, och då har  jag överdrivit tiden" pfft =P
vi fick skippa badrummet, för det var ju speciell färg man skulle ha.
sen tog vi endast två lager me färg på de röda o bruna.
den "vita" färgen behövdes bara ett lager för att täckas.. tur de!
och vi målade Inte om min rosa hall :)
hade blivit så trååkigt med en helt vit lya. och dessutom var den rosa fint målad och det rosa är ju "Diana style". Andra får säga va de vill, men I like it :) det är ju Jag som ska bo där, !!
något mer? jo Julia ska komma upp o måla ngn diskret väggmålning/detalj :D

så nu vet ni, för er som vill hålla koll på mig och min lya ;)
haha, Lidköping är ju så bra på att jämföra..
Min lya kommer bli awesome, för o vara Studentlägehet! =D
och och och, jag funderar näästan på att köpa en tv.
vi får se vad budgeten säger. idag måste ju en till hyra betalas..
och mitt mobila bredband kmr vilken dag som helst... räkning!! =P


lite grillning skulle inte sitta fel .. (min dator är i gbg, så orkar inte ladda över ngr nya kort!)

nej nu ska ja göra något skojj!
eller fasen, ja jobbar ju snart! haha.

just det.
Världens Bästa Au Pair mamma Sophie fyller år idag.
HURRA HURRA HURRA!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0