Lördag 12.06.10

Perfekt Fredag/Lördag.

05:07

Egentligen borde jag nog sova.
Jag har preciis kommit hem från en utgång.
men jag blev plötsligt helt okej pigg.
var jätte trött på tåget hem.
så ska nog sätta igång ngt tv-avsnitt eller så.
detta är första helgen som Rita inte sover hos mig på .. mega länge!
pga jag ska ju på barnkalas på eftermiddagen imorn.

nog om det. min fredag har varit heelt underbar.
Ledig, åkte in till Zürich, shoppa lite med Sofie.
och vädret har varit GALET.
nästan så att jag önskat regn. nästan.
åkte hem, åkte till winterthur, grillning o förfestande.
Kaufleuten var lovely musik, trots att de inte var så mkt folk (?)

Återkommer med bilder osv.
tänka sig att jag åker till sverige om sisådär 8 dagar.
det är sjukt galet, och jag fällde en tår påväg hem till lyan.
what to do? nothing, bara njuta sista tiden..
hey, Jag Älskar Mitt liv i Zürich.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0