Onsdag 09.06.10

MERDE, SCHEISSE, SHIT!

HUR SMART ÄR JAG PÅ EN SKALA?
GAH, VAD ARG JAG BLIR..
JAG GLÖMDE MIN PÅSE MED KLÄDER OCH SPAGHETTI (haha) PÅ TÅGET IMORSES.
SÅ SJUUUUKT IRRITERANDE!!!

det var ju tur att dataladdaren INTE låg där i som den brukar göra.
men min vita body (som är 2 år gammal, men som jag gillar!!) låg ju där i.
och underkläder .. och något mer?? JAG MINNS EJ !!! TUUUUSAN !!

Men det är bara o gilla läget ... tuuusan också.
aja, solen skiner och det är 25° nu, klockan är bara 10 =D

Pappa: svullnaden hade lagt sig imorses när jag vakna. men nu ömmar det lite igen. så det är nog på bättringsväg iallafall!!

ÅH ARG JAG ÄR PÅ MIG SJÄLV!!!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0