Onsdag 16.06.10

Slutspurten. for sure.

Nu har jag lämnat alla mina 'tunga saker' till familjen i en bag.
hm, den vägde 15kg ..
och då har jag knappt börjat tömma garderoben. ajdå.
Hur tusan ska jag få med allt sen från Skåne till Lisch?
Aja, det problemet tar vi en annan gång.




Jag Älskar min nya blus med "rysch-pysch" :)
Jag köpte den igår, och är helt kär .. tihi,

Idag har jag och Harald haft vår sista mysdag.
hm, den har väl inte vart jätte mysig.
vi har städat o tvättat 2 bilar.
spelat lite uno o grejat..
det var som han sa "Du var roligare i början, för nu måste du bara städa o stryka hela tiden"
Förlåt lilla grabben, men ja måste ju stryka o grejja :/

Ska hämta de andra barnen strax.
då ska vi möta upp felicia o filippa och åka till planeta magica :):)

ikväll väntar my love Rita.
Vi ska fika (på starbucks, haha!)
Jag vill inte lämna dig eller Zürich .. <3

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0