Tisdag 08.06.10

Krångel internet och ben.

Mitt internet har krånglat hela kvällen.
aja. har haft en mysig kväll med tjöt ;)
Nu ska jag sova, ska satsa på att iaf få 7h sömn.
Det var på tal om att åka till sjukhuset o kolla benet,
eftersom det svullnat till sig idag.
var väl mer mamma och pappa som var hyper.
Jag ringde till en svensk sjuksköterska, hon behandlade mig som om jag var 10.
"lilla gumman det är nog inget farligt, ta på ett plåster så läker det nog snart, svullnad kan förekomma ibland"

Dessa två bilder nedan är till för min PAPPA.
han tror typ att jag ligger döende och inte kan gå. ^^,
Så pappa här kommer dem!

Pappa : Lägg upp på din blogg så jag får se.
Jag : Men det kan jag ju inte göra, kul för mina läsare att se mitt sår
Pappa: Men det är ju inga som läser den

Pfft, han vet allt inte hur många läsare ja har ;);)


Den första bilden är nog tagen några timmar efter !! det blöder fortfarande!


och denna bild är tagen nyligen .. det har stelnat blodet ..

Som sagt . det är inte stort, men hela smalbenet har svullnat och leker sit egna lilla liv.
Men jag lever !! :):):)
Pappa, det var väl inte så farligt?!?!
(pappa trodde det var 15cm stort, och inte 1,5cm . haha!)

TUSAN, jag kommer få ett ärr där, att jag inte åkte in o sydde ett stygn eller två.
AJA, nu kommer jag iallafall minnas denna period!! ;)


No time for packing.

Jag har varken lust eller tid för att packa.
Vart ska man börja ?
jag har ju dessutom en blogg att sköta ;)
så här mina kära vänner, bildregn!! :)
I know you like it ;)


Nya 'Au pair' bilen .. manuell och liten, blir säkert bra för nästkommande au pair om hon inte vant sig vid automat! haha!


Sista Au pair träffen .. mysigt!


Jag och Gerd - vår allas extra mamma, hon som håller i träffarna.


Min utsikt från min lya - lovely!


Jag och Rita . efter 5h sömn var vi redo att entra en av Zürichs parker ..


Vi stötte på ett gäng militärer .. eller rättare sagt så stötte de på oss, haha!! ;P


I know, Zürich är fint och underbart!!


En hungrig felicia visar hur man ska äta en hamburgare .. och Rita får mig att börja tveka, vill jag permanenta mitt hår? ;) haha!


Men voila, hur snygga får man vara på en skala?!?! ;)



Det var marknad och tivoli o grejer i stan ..


Live musik, glass, lite bubbel och fika !! och en alldelles underbar Rita!


Goa tjejer .. japp, jag kommer sakna er något otroligt !!


Vi hamna vid en klubb/bar vid vattnet med pool .. hur mysigt som helst, mindre mysigt när Svanbajs flöt runt i poolen senare . haha!


Harald is my boy!!

förresten så har mitt ben/smalben svullnat upp såg jag nu.
åh vad tuusan .. såret är så "litet", men hela smalbenet är ju helt svullet och ömt.
ja menar, ja bara råka stöta till bordet jäte löst, trodde jag skulle dö av smärta.

nej nu ska jag äta, min goa räkröra you know?!?!
potatisarna har varit inne i 40 min, heh böör räcka ;)
PUSS PÅ ER LOVERS<3

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0