Tisdag 1 JUNI 2010

JUNI. Skojjar du?

Första Juni idag.
Hur gaaaaaalet är inte det på en skala?? sjukt galet.
Vart tog våren vägen??
och jag har ångest, som ni säkert märkt.
Har ångest över att jag faktiskt snart ska lämna landet.
men ja, Man ska ju sluta när det är som bäst! så att ^^,



Det har varit sisådär väder from söndag.. men ni ser, nästa vecka ser sjuukt lovande ut !!
Hoppas det håller sig hela veckan o den helgen ut .. vill ju inte att de ska börja regna tills nästa helg.
Det är ju faktiskt trots allt JUNI ..
(de säger att vi har haft rekord dåligt väder här i Schweiz detta år .. men aja, jag nöjer mig.. bada i april är inte illa, :) )





Igår var det sista "Au Pair träffen", sista i mitt liv.
Vi hade knytkalas med massa massa gott!
pastasallad, fruktsallad, melon, frukter, bröd, smörgås, choklad, tårta mm..
massa massa snack o såå mysigt.
kommer sakna det, och vår extra mamma, Gerd som har hand om träffarna!!

igår körde jag familjens nya "au pair bil" som var manuell.
det gick bra till en början, lite ovant sådär.
Men sen gick de ju inte så bra, har nog aldrig fått så mycket kärringstopp någonsin.
jag tror ja gav lite för lite gas ?
hur som haver så bytte vi till den manuella stora mercedesen, då vi måste registrera o grejja me den nya bilen. tur de.. hellre kör ja en stor automat bil än en liten (där ja inte ens såg motorhuven!!) manuell ..
det låter väldigt illa, haha eftersom jag om 1 mån ska köra min röda kräfta igen ! =D

Nej nu måste ja städa toaletterna.
Tchüss!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0