Torsdag 10.06.10

BRAND - VÄRME

Det har varit böljande värme de senaste dagarna.
Idag stod termometern på 29° klockan 9 på morgonen.
som varmast var det 34° i skuggan . galet.

OCH!
det har varit en stooor brand i Richterswil - min lilla by,
Så de fick spärra av tågen.
så jag fick ta en seg buss hem och byta o grejja.. himla jobb ^^,
sen var jag ju nyfiken och ville visa er.
så ja gick o kolla på våningshuset som var helt nedbrunnet.
och jag var inte de enda ute kan jag säga.
bilder får komma ngn annan gång!

Idag fyller min knodd Harald 5 år.
och det har varit avslutningskalas för Sixtens klass.
osv osv. hektisk dag!

'

och jag har fått VÄRLDENS största finne vid näsan.
Jag LOVAR, det är ILLA!! riktigt illa.
den kan tom namnges, så stor är den!

Imorgon är jag ledig, WOHOOO!
SÅ HEEELG .
imorn ska jag upp tidigt för o träffa Sofie inne i Zürich.
sen är det grillpartaj hos Cecile.
och sen utgång - kaufleuten!!! ;)

På Lördag har grabbarna barnkalas,
och sen på kvällen väntar väl ngt mysigt ! :)

PÅ söndag ska vi till Lichtenstein .
som sagt, jag Älskar mitt au pair liv . LOVELY!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0