Torsdag 24.06.10

Sommar.Midsommar.Snart.

det är helt lovely här.
började dagen med 8h sömn.
cyklade iväg med H till tennisen. satt i solen.
sen har det iofs varit en intensiv eftermiddag.
hör och häpna  . super au pairen.
jag har, städat 2 toaletter, strykit kläder, tvättat och vikt tvätt, damsugit och moppat HELA sommarhuset och gjort lunch.. !!!
jag är helt slut nu. men solen skiner !! :)


Sista bilden på mig och Rita ihop.. eller nee inte sista bilden.. utan sista bilden ihop i zürich under mitt au pair år!! :)


Har nog fortfarande inte förståtta att vi inte kommer att ses i helgen .. ja menar, vi har ju setts varenda helg nu .. i öhm nästan konstant 6 mån.

imorgon är det midsommarafton.
och på lörd&sönd är jag ledig !!
och vet ni vad? Jag ska troligtvis träffa FELICIA då.. GALET!
tar ca 2h o ta mig till henne, och det skulle funka att åka till henne efter jobbet imorn på midsommar.
o vara med henne o hennes vänner, men det känns lite dumt o inte spendera kvällen m min familj.
så ja ska nog förhoppningsvis dit på lörd fm.
hon bor i båstan förresten, o på sön åker vi till malmö?!

ja detta kmr bli grejt!!
vi hörs.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0