Fredag 19/3-10

För det är VÅR.

Jag måste upprepa det igen.
Idag visade termometern 20° som mest.
Sjukt va, i skuggan!
det var sol, ballerinaskor, grillning, neddragna rutor.

När jag hämtade G idag vid skolan så satte hon sig i framsätet.
vi drog ner alla rutor,
musiken på högsta nivå och bara skrek/sjööng . haha.
hon skämdes ibland.
men stack ut händerna och skrek "Detta är livet!!"


Jag & Greta för ngn vecka sedan ..

Sen fick jag höra från Charlotte. (en vän till min familj, en au pair mamma)
att Hugo (hennes son, 8 år.)
hade sagt "Hoppas vi får en ny au pair som är som Diana"
How sweet is that? Det gjorde min kväll!

Efter att ha svept två vinglas
(J tvinga mig,  haha han ville inte hälla ut mina två vinglas, vitt&rött!)
så mötte jag upp Anski .
vi åkte vidare till Rapperswil.
Var där idag och de va huur skönt som heslt alla satt längs sjön o gick .
men nu när vi var där var de så mörkt,
så ja..
NU sitter vi o kollar på Shall we dance o äter popcorn o Julmust, haha!
(imorn ska ja upp tidigt, 9.18 går tåget till shoppingen ;) ska vara där innan öppning!)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0