Lördag 20/3-10

Var det någon som sa FEST?

Jag var framme på stan vid 9.45.
Affärerna var öppna och jag shoppade.
ytterligare en jeansjacka, en jacktröja, underkläder och skärp.
Mötte upp Maria .
Åkte hem.
Har stressigt nu, ska hinna duscha & Handla.
Vid 15 beger jag mig mot Emma.
För 18 är det mingel och middag på G.
Fri dryck kan ju inte annat än sluta bra.
och att det är en fest med 260-300 (skandinaviska) ungdomar gör det bara bättre.
Hejhå, SKÅL!



Tänkte bära min pärla (haha det rimma!)
btw; Hur söt är inte Linn på en skala?
Det fanns brev till mig i brevlådan.
Ett silvrigt från Linn och ett från IKEA family, haha!
Återkommer med det. för nu har jag bråtom!

sa jag att jag var mådde bajs på stan.
Näsan och ögonen kliade ngt otroligt.
Har nu tagit årets första "Pollentablett!"

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

ååh, de är helt underbart att läsa att vädret är bra!! Om 4dagar så sitter jag på flyget,, iiih :D

Och du har köpt en jeansjacka,, jag vill också ha! Du kan visa mig en fin, vi snakkes . pusspuss

2010-03-20 @ 21:16:52
Postat av: gabrielaaaaa

Vesst!

Ja, det är inte riktigt klokt att det var två år sedan du fick ditt körkort.. Jag tänker nog ta mitt i höst.. Intensivkurs eller någonting, annars kommer det nog bara rinna ut i sanden om jag känner mig själv rätt. HEHE! När är det du kommer tillbaka till Sverige igen? Vi har faktiskt också fått lite vår i Norge.. Det är snö kvar, men sol och lite värme i alla fall... Vi bor på en vind och här är det som en bastu så fort solen ligger på lite!!

2010-03-21 @ 16:32:31
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0