Fredag 21.05.10

Genéve Baby, Genéve.

Det var endast en sjukt stor shopping som behövdes idag.
och sen 'putsa' jag killarnas skor.
fast egentligen dränkta jag de mest i vatten, voila som nya !! haha!
Så nu sitter jag här,
ätit gårdagens goda fiskgratäng som jag gjorde.
och självfallet öppnade jag en cola.



Har börjat tänka på min vardagsmotion.
Så idag gick jag upp för 4 våningar ist för att ta hissen.
Duktigt va? hahaha, ILLA är det!
och sen spara ja el på att inte använda hissen.
KARMA är ngt jag har börjat tänka på sjukt mkt.
nu när antagningstiden är igång.
ex. inte spotta tuggumi på gatan, o slänga skräp osv..
om ja är riktigt snäll kanske många tackar nej till deras platser och Jag kommer in i gbg ?!?
man kan ju alltid hoppas!!!
(ni som tkr de är jobbigt att läsa om när ja tjatar om detta behöver ju inte gå in på min blogg, och ni som inte orkar lyssna kan ju vara mogna nog o säga det till mig!)

Ne nu sitter jag o funderar på vad jag ska göra?
Ska nog ta o hoppa in i duschen.
packa min lätta enkla packning,
kila in till Zürich lite tidigare:
SHOPPINGSUGEN!!

vi hörs!

UPDATE!

jag duschade. och när ja lutade mig fram o rakade benen så wops,
SÅ LÅNGA HÅRSTRÅN??
inte har jag 5cm långa strån på bena?!
Nej självfallet inte,
hade ju självklart rakat av några hårstrån från huvudet.
hur klantigt är inte det på en skala?!
jag har ju inte så mkt hårstrån på skallen, låt mig ha dem kvar!!! =P

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

jag gillar ordet SHOPPA, klingar så härligt i örat!

cola är aldrig fel min vän..åh du kan tjata skallen av mig bara de gör så du kmr in, du behövs här! ha en fantastisk helg å njut till fullo! massa kramar från gbg!!! <3<3<3



ps. KOM HEM NU!

2010-05-21 @ 22:47:57

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0