Fredag 7/5-10

Jag köper Kött.

Då har jag varit på min helgiga shoppingtur bland 3 mataffärer.
och shoppat för hm.. ca 300 SEK.
jag känner mig som en ekonomisk (läs: snål) husmor där ja går runt och jämför priserna mellan 3 olika affärer. haha!
men nu är kylskåpet fyllt för denna långhelg!


KOLLA MAMMA OCH PAPPA !!
Jag har köpt KYCKLING!!! det trodde ni inte om er sparsamma dotter va? ;)
Men det var ju nedsänkt 40% ..
PERFEKT tänkte jag och slog till..
900g, kommer räcka resten av min vistelse här .. och nu är verkligen min frys proppfull.
jag fick ordna o grejja, !
Jag har ju massa mat : korv, korv, korv, köttbullar, glass, frysta bär, våfflor, 3 pizzor, halv tårta, bröd, snickersglass mm. Så ja lär inte svälta!

och jag köpte dessutom pålägg till frukost OCH ägg !!
Ser ni ! gud vad jag lyxar till det =D

Ett inlägg om min shopping och mat är väl inte fel? ^^,
Ne nu är nog mina ägg kokta.
Ska ha en välbehövlig frukost (hm klockan 12:35!)
ikväll väntar nog festligheter. eller mys!
Trevlig Helg allihopa!
och pappa; har du kollat ditt konto?? =D äntligen va? ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

Ha en riktig mysig helg gumman, vi kan väl höras ngn dag, sön går nog för mig :) snart e du hemma igen! jippiiiiii!!! <3 stor bamsekram

2010-05-07 @ 15:26:24

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0