Måndag 24.04.10

Underbar långhelg.

Underbar dag, Underbar långhelg. Underbart!
Jag har verkligen haft en ultimat dag.
efter gårdagens utgång, vi hann med 4 av 8 klubbar =P
Så var det bara att gå upp och ta sig till parken.
lakan, iPodhögtalare, och bikinin var på!
Glass, frukt, solning, svenska skvallertidningar, trampbåt, glass igen och landtjäger!

Vi hyrde en trampbåt med rutschkana.
jag blev som en liten unge.
Det var varmt i vattnet, och jätte skojj o åka nerför rutschkanan ! ;D

Vi hamnade tillslut på bryggan med godis o filtar.
Och efter 10 soltimmar så är jag tillbaks hemma.
ser ut som en bränd pepparkaka, men aja ^^,

Imorn är det tillbaka till verkligheten.
och jag ska visa bilder imorgon!!

förresten, Nu är min biljett till Sverige bokad.
14.35 Söndagen 20 Juni åker jag till Sverige.
(dock inte till lidköping direkt!).
men ah, så om exakt 4 veckor är jag i Sverige..
g.a.l.e.t

Mottagna kommentarer:
Postat av: Erika

Hej! Åh, Visst var det underbart med vädret och allt? :)

okej, är det sista då, ja men då ska jag nog försöka komma :) ne, jag har varit lite dålig på de de sista månader, vet som inte var tiden tog vägen :)



Oj, ja det är inte länge kvar, ska du va där med barnen? Jag åker 11 juli med barnen till göteborg, stannar nog 1 vecka sen åker jag hem! så jag har lite mer än 1 måndag kvar iaf!



Ja,nu är det inte länge kvar och man har nästan något bokat varje helg känns de som :)



Ha det bra! Ses nog på måndag!

Kul att höra från dig!

Kram

2010-05-25 @ 18:59:04

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0