Måndag 3/5-10

Helgerna. Galet.

Då var ännu en helg förbi. Hur sjukt fort gick det på en skala??
Alltså det är helt sjukt, men om 45 dagar, då åker jag till SWE
inte till mitt älskade Lisch, men SWE.
Shit, alltså jag måste ju tänka på att snart packa ner mina 10 månader i en väska.
En väska där de max får väga 20 kg (inkl. väskan som väger typ 5)

I helgen har jag och Rita verkligen haft en Rita-Diana-sega-softa-mys-helg.
Vi har gjort .. inget ^^, typ!
promenad, god mat, mango, jordgubbar, ananas, film och sömn!
Inte många sådana helger kvar!!!



Helgerna
  1. Vecka 18, denna veckan - långledigt .. fre-mån . min kära vän Rita är tyvärr i Italien denna helg, men tvivlar int epå att det kommer vara full rulle ändå ;)
  2. Vecka 19 - Au Pair 24/7, tors-sön.. S & J är semester och barnen är lediga, vi ska gå på zoo, bio (alla barn filmer är ju på tyska, barnen kan väl någorlunda, men inte ja !! hmm.) pizza delivery, bada och massa lyx! Rita ska vara med mig ngr dagar!! :)
  3. Vecka 20 - Inget inplanerat än sålänge
  4. Vecka 21 - EUROPA PARK i Tyskland .. måste ju inviga mitt nöjesparksliv , för SOmmarland i sommar kommer jag ;)
  5. Vecka 22 - Genevé med Rita
  6. Vecka 23 - min sista helg, .. Party är ett måste!!
  7. Vecka 24 - åker till familjens sommarställe i Skåne ..
  8. Vecka  25 - njuter av värmen (?) och barnens tillvaro hos mig ..
  9. Vecka 26 - Åker hem till Lisch !!!!!!!!!!!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0