Söndag 9/5-10

Zürich Zoo, here I come!

igår bestämde vi att vårt stora Zürich Zoo måste ju faktiskt besökas.
Och eftersom vädergudarna spådde regn så la vi planen på is.
Men vet ni vad?
Jag vaknade av att solen siprade in, strålande sol är det!
Så i eftermiddag vankas det Zoo!
Jag ska se en flamingo!! =P

förresten är det första gången på läänge som jag vaknar mitt i natten.
illa. kan det inte sluta bara???



visst ser det gott ut ?? Det var de också :D


Jag och rita på vår mega slappa dö helg förra veckan .. :D


massa får såg ja när ja var o handla!! :P


Jag ska vinna denna bilen i röd, en brorsa till kräftan. så är de bara jag ska vinna bilen och köra hem den i sommar !
haha, hur stor är chansen att ja vinner? men en liten chans finns :D

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sandra

Hej, fin blogg :)



Jag bodde i Kina när jag var mindre :)

2010-05-09 @ 15:37:32
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0