Tisdag 11/5-10

Väderprognosen har fel.

Just nu:
Strålande sol och 21° i skuggan.
Väderprognosen visar regn regn hela veckan.
och dagen började så, men efter lunch ahr det varit stråålande sol och 20+!
Lovely.
Som jag sagt tidigare, jag är så väderberoende.
så nu är jag glad :)









Jag,Malin&Sara var på Zürich Zoo :) det var mysigt och kul !! Jag älskar Zoo, blir som ett litet barn, 'WOW EN TIIGER'


Om inte han är sötast i Världen så säg till ! ;)
Förresten så växer han som tusan.
bpde fysiskt och psykiskt!
Jag märker det både utseende och längd.
dessutom håller han på o målar nu, och de blir jätte fint !!
För 6mån sen så målade han jätte mkt utanför osv osv.
Det är jätte kul o se att han utvecklas =D

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0