Tisdag 18.05.10

One more to go.

Då har jag varit här i Schweiz i 9 mån 1 dag.
Och om 1 mån är jag påväg till Sverige.
Jag får en klump i halsen av bara tanken.
Men samtidigt så längtar jag också.
Jag vet att det kommer gå så sjukt fort detta. lite för fort.
Det är alltså 4 helger kvar, möjligtvis att ja åker på lörd den 19e.
Men ah, 4 helger (!)
Denna helgen ska jag och Rita till GÉNEVE och (om ja är ledig på mån) ska vi hinna med att pingstfesta också.
25 CHF och inträde till 8 klubbar i Zürich, buss går var 20min från varje ställe.
HUR FRÄNT ÄR INTE DET DÅ? ;)



Nästa helg ska vi till Europa park i tyskland :D wohoo!
sedan de två kommande helgerna blir mina sista..
som sagt. det kommer gå så sjukt snabbt.
Och ja, tanken av att säga hejdå till alla, främst min käraste vän Rita, till min lya, till familjens lya, Pfäffikon, Richterswil, Zürich, COOP, Migros, klockan på HB, banhofstrasse, S2an (tåget), gröna skolan, kiddiescare osv..
Det gör mig gråtfärdig.
Tänk att jag aldrig ska ta bilen till Seedamecenter och handla, handla lax från gumman som alltid säger "Hoii Diana, alles gut? lachsfilet??"
att aldrig få dammsuga på detta stengolv, aldrig städa upp efter mina små troll osv .



Äsch. Nu är jag väl ändå lite chinkig.
Det ska bli himla skönt att komma hem en sväng.
Min sommar kommer ju inte vara sysslolös direkt.
Göteborg, Lyan, Sommarland, Kräftan osv !
Sen i höst ska jag ju börja plugga!!
och ja hoppas o ber till Gud att jag kommer in på Handelshögskolan i Gbg. PLEASE!!
Jag kan verkligen se mig själv där.
Rätt stad, Rätt Lya, Rätt avstånd hem, Rätt Linje, ALLTING ÄR HELT ENKELT PERFEKT FÖR MIG!!!!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0