Tisdag 4/5-10

upp och ner. ner och upp.



the bored babysitter in da house ^^,
Nu har faktiskt fejjan gjort sitt för idag.
Även min mail, det är tomt.
Så nu har jag bara mina tv-serier och min blogg kvar.

Ser förtillfället på Glee. underbar serie.
Klockan är 21:38..
Jag måste hem o duscha innan jag lägger mig.
Imorn är det onsdag.
och jag & Harald ska göra cupcakes :)
Ge mig torsdagkväll .
då har jag långledigt fram tills på torsdag , åh lovely!
om vädret kan bli bra igen och inte förstöra mitt liv, så kanske vi ska till ett berg o vandra.
we will see :)

Jarl och Gretas födelsedag.

Idag fyller Jarl och Greta år!
Greta är på klassresa i Verbier.
J och S ska äta på restaurang ikväll.
Så I'm the babysitter tonight.
Men jag och grabbarna ska se på film o käka popcorn.
Så det blir inte så jobbigt :)

Däremot så säger jag det igen;
Vädret har sjuk stor påverkan.
Vädret denna veckan är Pissdålig.
Regnet ligger i luften och det är allmänt grått och trist.
Då blir jag så seg, trött och sleten.
Trots att ja sovit mer än förra veckan....
och timmarna kryper fram =S

Ska nog ta mig en snabb powernap nu.
helt galet.
Ge mig förra veckans badväder och 29° !!!


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

så bra att du är långledig, då tar du första bästa flyg och kommer till oslo :)

2010-05-05 @ 16:20:19

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0