Torsdag 13/5-10

Au Pair 24/7.

Då var dag 1 av 3 avklarad.
J och S åkte iväg idag vid lunchtid till Istanbul.
Så jag är aupair 24/7 fram tills söndag morgon.
Det har gått riktigt bra.
Vi har myst som bara den!
Vi (läs: barnen) kallar det 'Diana-helg/barnen-Dianas-helg'.
Idag har vi varit på Alpamare.
Zürich största äventyrsbad, som ligger här i Pfäffikon.
Det kostar en förmägenhet att gå in.
och när vi går in så vill inte barnen åka de typ 15 st olika waters slidsen(!)
åh ja bara kände barnet i mig ville åka alla ruschkanorna. haha!
Men vad ska man göra när ens au pair barn inte vill? ;P
fast jag och sixten åkte iaf En grej .. och de va skojj :D:D:D

Så nu ska ja sova snart.
samla energi, imorn är det mad house hos oss :)
Om vädret tillåter ska vi på Kinderzoo med en annan familj.
Där felicia min vän är au pair .. så vi blir 6 barn o två aupairer som ska sova här!! :)


Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

ha en underbar helg gumman! skype nästa vecka? mån? pusssss

2010-05-14 @ 20:01:46

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0