Fredag 05.10.10

En helg för mig själv.

Dagen började med shopping för mig och sjuklingen Linn.
vilket iofs inte var så bra för stackarn.
det var lite för mkt folk på IKEA för en sjukling.

men vi fick allt saker inhandlat .. ;)
men både skohorn och bordstrykbräda var slut, nästa gång! =P

sen har jag inte gjort så mkt faktiskt.
efter förra veckas plugg så är jag iofs förtjänt mig av detta.
fast jag vet, jag boorde verkligen plugga och ta tag i kursen med tanke på jobbutbildningen.
men jag orkar inte.
Så jag har stäädat lägenheten.
plockat, damsugit och moppat :)
(dock är min klädkammare fortf katastrof, kläder ligger fortfarande i säckar. jag orkar inte ta tag i de!!)

och nu är klockan alltför mkt. 01.29
jag har precis börjat se på paradise hotel.
och sett alltför många avsnitt.
menmen,
Imorn är dagen jag väntat på :)
tihi. Wish me good luck!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0