Måndag 29.11.10

Lever tysta-salen-livet.

Då var denna Måndag över.
och den har spenderats ... i skolan.
Fram tills damen i högtalaren ropade att biblioteket stänger om 5 min, 19.55.
Då vart jag och Jennifer tvugna att lämna. synd.

Sedan snabbshoppa jag på ICA.
Det blev en shopping på mindre än 15min, men på över 200kr.
roligt. alltid kul att lägga pengar på mat.
Så har lagat matlådor och ätit kvällsmat.
Jag handlade kyckling idag!
och wokgrönsaker, så det blev yumyum ;)



och nu är snart klockan 23.
dags att lägga sig.
Ska vara i tysta salen heeela dagen imorgon.
9.00, ska vi ses där. och gå hem 11h senare.
med ett litet avbrott för styrelse lunchmöte!

sådär kommer väl mina 5 kommande dagar se ut.
Underbart. 10-11h spenderade i en tyst sal.
Jag längtar redan till Söndag 14.00.
(Hur hemskt är det inte att lägga en tenta på en söndag???)
5e tentan för terminen, hejhå Nu kör vi!!

Bilden ovan är från förra Onsdagen.
Alex Schulman var och föreläste.
och han berättade vem som vann Paradise hotel.
jag blev så pass, trodde inte han fick säga det, och de fick han inte.
men han berätta de ändå, crap jag som egentligen inte ville veta =P haha.



har ju glömt visa er min vackra väggmålning som min lillasyster målat.
tog ett kort lite snabbt nu med datorn, så kanske inte bästa kvalité.
men ni ser iaf. visst är den fin ? visst är hon duktig min lillasyster, Julia aka Fulia ;)

Nej nu ska jag sova. den är ju över 23.
tusan.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0