Onsdag 03.11.10

Jag köper kött.

hej mina kära vänner.
gårdagen var ju helt underbar.
efter nästan 5h tentaskrivande så var jag fri.
och guud vilken känsla, att sedan direkt få tillbaka IT tentan, och att jag klarat den, det var underbart!
Tentafesten var som en tentafest ska vara, sjukt skojj!!

Men idag var det pang på igen.
Mikroekonomi nästa.
Kul att föreläsarn säger "Denna kurs anses vara en svår kurs" jotack, kul!
jaja :)
Träffade Linn, och vi bar hem ytterligare en tv-apparat, nu till henne då =)
(på tal om tv, tusan ja måste få upp min på väggen någon gång, pappa vart är du? ;) hehe)


Sen kilade vi och handlade på vårt kära ICA MAXI.
och jag fyndade, oj vad jag fyndade.. DENNIS Köttbullar och DENNIS falukorv :D
Underbart, Jag har ju redan fått namnet som denniskorv diana så varför inte köra fullt ut? ;) haha!


och Kolla här Pappa och Mamma! Det är fläskfilé som jag håller i handen.
Hur stolta är ni inte på en skala nu?!
Jag köpte riktigt kött, och falukorv Och köttbullar på en och samma dag !!!!
Så nej jag svälter inte :D

fast ... klockan är 22.28, och jag har ännu inte ätit någon kvällsmat.
köpte en korv förut på ICA men..
blir nog varma koppen och O.C :)
och sen har jag kanelbullar och mjölk också :D gud vad jag unnade mig gott idag.

snart är det helg.. IGEN! :D
och jag ska jobba i helgen, och det känns helt underbart!!
jag har inte jobbat sen i sommras,
och jag som inte haft en hel ledig månad sen hm.. ja sen jag började på InfoOne,telefonförsäljning, och det var när jag var 16.
Så känns helt lovely :D
Spännande med nytt jobb också,  med helt nya rutiner. :D

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0