Onsdag 24.11.10

Zürich. Here I come.



Jag har bokat biljetter till Zürich, Schweiz!!
På morgonen den 14 Januari flyger jag från Göteborg!
Kan knappt tro det, jag ska tillbaka. WOHO!
Har tenta den 13e, 16-20 (kul tid!)
men åker på morgonen dagen därpå, AWESOME!

lär dock missa en hejdundrandes tentafest.
men det slår faktiskt inte Schweiz!

wellwell, vad händer annars?
jo jag har börjat mitt tentaplugg lite halvt,
har tenta nästa söndag, så nästa vecka lär vara döden för mig.
menmen kan vara värt, förra tentan gick ju över förväntan.
Förra tentan sas ju vara 'årets svåraste tenta', där majoriteten kuggade senaste gången, där många andra/tredje års elever fortfarande hade den tentan efter sig..
men vet ni vad?
JAG klarade mig, och inte nog med den, Jag fick Högsta betyg!!
Tror att det var 175 anmälda till tentan (?) och det var 18 som fick högst betyg, och jag var en av dem !

(jag brukar ju inte 'skryta' osså, och har väl inte krav på att få högsta betyg, osv men jag blev så sjuukt glad för detta betyg!!!)

Imorgon ska jag på 'föreläsning' med Alex Schulman - fränt va?

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

Du måste ju planera in att träffa mig också! Så lätt kommer du inte undan (:

2010-11-25 @ 22:20:48
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0