Måndag 18.10.10

Sliten Handelsstudent.

Jag är helt slut.
och det är med ren glädje som jag strax ska borsta tänderna och lägga mig i min säng.
Idag var det nog första gången jag slumra till på föreläsningen.
(hm eller nej, IT:n sov jag med på)
När jag i klarvaket tillstånd kollade på mina uträkningar som jag skrivit av, då förstod jag att jag varit trött.
det gick knappt att urskilja vad som stod i blocket. haha.




Men jag träffade Rita idag..
Känns helt galet att träffa henne, och det får mig att tänka på gamla livet i Zürich.
Och jag saknar det alltmer,..
Det var verkligen ett annat liv, då levde jag tusan i mig inget fattigt liv.
Glassa runt bland Zürichs gator och nattklubbar.
Inga läxor, visst tidiga mornar men inte behövde jag bry mig om hur jag såg ut, mina tre små troll tyckte allt om mig ändå. hehe, när jag väl orkade göra iordning mig kunde H utbrista 'Diana, varför är du så fin idag?' haha.

I detta liv så är det en standard.
Du förväntas lägga ner ett X antal minuter varje morgon.
trots att du inte sovit tillräckligt, trots att din buss går 07:38.



Ikväll har jag och johanna knött oss bland alla handlingsgalna föräldrar.
och vi har ytterligare en gång dragit kortet.
och det var ju verkligen hur skojj som helst. eller inte.
Men jag har gjort en utsökt Champinjon&Bacon pastasås till matlåda imorgon.
och jag längtar redan tills jag får värma den, mums.
Tack syster för recept :)

Godnatt!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0