Fredag 17.09.10

Dagen före tentan.

Jahapp, då satt jag här.
och jag har klarat mig utan facebook i 3 dagar.
måste säga att jag varit nära att logga in många gånger.
men icke sa Diana. som har klarat sig!!
Jag borde ju som sagt plugga matte nu.
men jag tror faktiskt inte det hjälper.
dessutom måste jag lägga mig snart.
eftersom tentan är 9-13 imorgon.
och jag vill INTE försova mig!!



Jag saknar Sommaren.
Kändes som om jag aldrig fick uppleva sommaren 2010.
för då jobbade jag. eller?

hur som haver så är jag ändå nöjd med mitt liv just nu.
det enda är väl att jag ännu inte fått iordning på lyan.
MEN nästa helg kmr mamma och pappa hit.
Då har dem med min tv och vi ska ta en tur till IKEA :)

Sedan är det bara en tur till Ullared, sen ska det nog bli bra ska ni se :)
Önska mig Lycka till!
Imorgonkväll blir det tentafest - det kan ni lita på!

(ps: och vem kunde tro att jag ska ha 6cm klack på mig ;) tänka sig. Jag har övat hela dagen, och nu känns det ju helt normalt att gå i dem.. kolla här, den lilla tjejen lär sig!! ;))

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

handelstjejjen nr 1 !! du har klarat tentan galant :) dansa massa i dina nya klackar, du kmr va kvällens snyggaste!

2010-09-18 @ 20:56:04

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0