Måndag 27.09.10

Smartskalle.

Hej på er!
Klockan är mycket och jag ska lägga mig.
men jag måste bara berätta hur klumpig jag är.
Jag skulle blåsa ut två värmeljus som hänger på min vägg.
men jag är inte tillräckligt lång för att nå upp o blåsa ut dem.
så febrilt hoppar jag upp o ner o försöker släcka.
och testar en gång till o blåser hårt som tuusan.
ni tror inte ja får massa stearin på mig/ansiktet/ögat!?!?!?!



Aja, lite mer uppdatering kommer!
men jag har två h*lvetes veckor framför mig.
men därefter, så kmr ja bara ha en kurs i taget. o de är ju bra!
hur som haver.
Jag trivs som fisken i vattnet i Göteborg!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

alltså, har inte det här hänt förut? känns som det inte är första gånge ja läser om hur du blåser ut ljus så det skvätter stearin på dig... själv har ja ladrig lyckats med det =P

2010-09-28 @ 17:16:36

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0