Onsdag 8/9-10

Lyckligt liv.

Just nu svävar jag på moln. typ.
För idag har jag shoppat 3 par skor.
(hahaha) och jag är så nöjd med fynden!
fast egentligen var jag i jakt på ett par höstskor.
men det blev två partyskor och ett par som absolut inte är till för hösten.
och dessutom läser jag på halvfart just nu.
(dock bara i 1 vecka till, men ändå!)
och första kursen är mattematik, och jag kan det :D

och jag trivs i skolan o klassen.
och dessa 4/5 åren kommer bli helt sjukt grymt!
och sakta men säkert börjar rutinerna falla.
och därför har jag hunnit träffa mina goa tjejer från lisch.
och jag har pratat med min forna vän från Norge.
och jag har träffat min schweiziska halva - Rita
och jag har bokat (läs: syster har bokat) en weekend till Uppsala/sthlm.
där vankas det fest och Mamma Mia i Globen!!!

det som saknas är uppfriskning i min garderob
- ska fixas på Lördag ;)
och ordning i min lya
- ska fixas någon helg ... när ja är ledig =P då mamma o pappa kan komma!

Göteborg Göteborg - I mitt hjärta.
Bara för detta, ni ska få lite valuta för att ni kollar in här.
Bilder Bilder.
kommer i väldigt oordning.
men kolla - blev ju tyvärr inte så många kort tagna för min del.
men det var så många andra duktiga som tog kort :)

och just det : GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA STORASYSTER !!!












Några frågor på det?
Förutom att jag har ahft det SJUKT skojj!! :D

Mottagna kommentarer:
Postat av: Ellen

Det ser väldigt stabilt ut på tjuren Diana!!! hehe

2010-09-10 @ 09:20:04

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0